MAKTABGACHA YOSH DAVRIDA MULOQOT FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH: PSIXODIAGNOSTIKA VA PSIXOKORREKSIYA
DOI:
https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/75Ключевые слова:
maktabgacha, bola, shaxs, muloqot, oila, o‘yin, tarbiyachi, pedagog, ijtimoiy, muhitАннотация
Maktabgacha yoshdagi bolalarning muloqot madaniyatini shakllantirish vazifalarini amalga oshirishning asosiy vositasi sifatida o‘yinni tanlash mohiyati shundaki, bolalar bilan ishlashda o‘yin nafaqat universal, balki ularning rivojlanishiga har tomonlama ta’sir ko‘rsatishga imkon beradigan maqbul vositaga aylanishiga asoslanadi. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyachi-pedagoglar o‘yin muhitida maktabgacha yoshdagi bolalarni shaxs sifatida rivojlanishi xususiyatlarini chuqur va puxta bilishi va o‘zlarining ta’lim-tarbiya faoliyatlarida ijodiy yondashgan holda samarali qo‘llay olishlari lozim.
Загрузки
Опубликован
01-06-2023
Как цитировать
Norbosheva, M. (2023). MAKTABGACHA YOSH DAVRIDA MULOQOT FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH: PSIXODIAGNOSTIKA VA PSIXOKORREKSIYA. Bulletin of Scientific Research TUES, 1(2), 201–211. https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/75
Выпуск
Раздел
Psixologiya fanlari