MAKTABGACHA YOSH DAVRIDA MULOQOT FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH: PSIXODIAGNOSTIKA VA PSIXOKORREKSIYA

Авторы

  • Maqsuda Norbosheva Termiz davlat universiteti

DOI:

https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/75

Ключевые слова:

maktabgacha, bola, shaxs, muloqot, oila, o‘yin, tarbiyachi, pedagog, ijtimoiy, muhit

Аннотация

Maktabgacha yoshdagi bolalarning muloqot madaniyatini shakllantirish vazifalarini amalga oshirishning asosiy vositasi sifatida o‘yinni tanlash mohiyati shundaki, bolalar bilan ishlashda o‘yin nafaqat universal, balki ularning rivojlanishiga har tomonlama ta’sir ko‘rsatishga imkon beradigan maqbul vositaga aylanishiga asoslanadi. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyachi-pedagoglar o‘yin muhitida maktabgacha yoshdagi bolalarni shaxs sifatida rivojlanishi xususiyatlarini chuqur va puxta bilishi va o‘zlarining ta’lim-tarbiya faoliyatlarida ijodiy yondashgan holda samarali qo‘llay olishlari lozim.

Биография автора

Maqsuda Norbosheva, Termiz davlat universiteti

psixologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), Termiz davlat universiteti

Загрузки

Опубликован

01-06-2023

Как цитировать

Norbosheva, M. (2023). MAKTABGACHA YOSH DAVRIDA MULOQOT FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH: PSIXODIAGNOSTIKA VA PSIXOKORREKSIYA. Bulletin of Scientific Research TUES, 1(2), 201–211. https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/75