OLAMNING LISONIY MANZARASIDA BREND NOMINATSIYASI MOHIYATI

Авторы

  • Madina Madiyeva Termiz iqtisodiyot va servis universiteti

DOI:

https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/54

Ключевые слова:

milliy lisoniy manzara, lingvomadaniyatshunoslik, brend nominatsiyasi, milliy-madaniy komponent, konseptual manzara, obektiv olam, assotsiativ obraz, pragmatizm, ekspansiya, milliy ramz

Аннотация

Brend nominatsiyasida qo‘llangan til birliklarida turli madaniyat egalarining dunyoni idrok etish tarzi namoyon bo‘lar ekan, madaniyatning yoritilishi usullaridan biri brend nomlari bo‘lib, u madaniy mentallikni ifodalash vositasi va dunyo konseptual manzarasining shakllaridan biri sifatida amal qiladi. Shunday qilib, turli madaniyatlar ko‘pincha turli brend nomlarini yaratadi va unga egalik qiladi.

Olamning lisoniy tasviri brend nominatsiyasidagi til birliklari va ma’nolar majmui bilan ifodalanadi. Brendlar tildagi alohida so‘zlar orqali ham nomlanadi. Lingvomadaniyatshunoslik nuqtai nazaridan milliy brendlar nominatsiyasi olamning lisoniy manzarasini o‘ziga xos bo‘yoqlarda ko‘rsatadigan jarayon sifatida ta’riflanadi. Ushbu maqolada brend nominatsiyasining nazariy asoslari va konsepsiyasining madaniy tahlillari olib borilgan.

Биография автора

Madina Madiyeva, Termiz iqtisodiyot va servis universiteti

Termiz iqtisodiyot va servis universiteti Xorijiy tillar kafedrasi o‘qituvchi

Загрузки

Опубликован

01-06-2023

Как цитировать

Madiyeva, M. (2023). OLAMNING LISONIY MANZARASIDA BREND NOMINATSIYASI MOHIYATI. Bulletin of Scientific Research TUES, 1(2), 117–121. https://doi.org/10.63295/BSRTUES/vol1_iss2/54